Welcome to the land of questions

A Arte De Reinventar - Ajuste Suas Antenas

"já me sinto feliz se as palavras tocam ou te fazem pensar nem que seja por 1 segundo apenas, isso mostra que a mensagem foi lançada ao mar numa garrafa e chegou onde deveria chegar no coração de alguém que entendeu essa loucura que é o amor "

"Palavras que queimam na minha boca, Derreterão dentro de seus ouvidos"

quinta-feira, 10 de novembro de 2011

Do not give me excuses or forgiveness lost, here me you had not found any friend (((d-_-b))


It's no good I will not hear you
Empty words do not shake me
I just want to blow you and your fake smile
I do not want to follow me, I do not even know friendships
Keep your photos for you and all of this remains
Stupid choice I made for you in their collections
Of people from whom you despise
And remember one day it all back one day and pay all pay
You made me be more misanthropic, antisocial
And caused my filoginia end forever for you

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Obrigado Pelo Comentário